La fereastra ta (93)

fereastra_Rozi_foto_Amza

de Iulian PATCA

Am trecut de curând pe strada ta
aşa cum trec deseori peste toate
amintirile…
Am revăzut fereastra
de la care priveam cândva trenurile
cum veneau şi plecau,
fereastra de la care simţeam
cum adie vântul
şi cum se iubeau vrăbiile
printre crengile viţei de vie…
… Fereastra sub care m-ai aşteptat
adeseori… unde m-aş reîntoarce mereu
şi mereu…
Ireale îmi par acum toate îmbrăţişările…
Mi-erau dragi toţi oamenii şi pomii
de pe strada ta,
ca o pustietate tristă,
şi câinii care mă lătrau
de parcă îmi făceau un reproş,
dojenindu-mă pentru atâta absenţă
şi întârziere…
Acum totul îmi pare încremenit,
văd doar o stradă prăfuită şi o
fereastră fără tine,
parcă şi trenurile vin şi pleacă
mai rar,

a dispărut liliacul de sub geam
şi sunt trase obloanele
peste ce-a fost şi

peste amintirile noastre…

Scrie un comentariu

