Introvertire

foto_Adrian Pop1

de Mirel GIURGIU

Am cucerit în fine un petec de linişte,
îl simt cald, unic şi definitiv,
îl ascult ca pe o muzică divină,
care se scurge prin trupul meu încălzindu-mi domol
toate celulele, topindu-se până la a se închipui
aidoma râurilor verzi,
ce umblă pe sub arborii răsfiraţi,
lamura nesfârşitelor melancolii…

Am cucerit cu preţul nervilor arşi,
al muşchilor sfârtecaţi şi al dorinţelor decapitate,
un petec de linişte…
Încerc să-i dau formă, culoare şi chip neasemuit.
Mă aşez în cel mai tăinuit colţ al camerei –
altarul meu de suflet
ce-l contemplu cu o cucernicie de călugăr,
vrând să-i arăt recunoştinţă şi pioşenie.

Însă de-abia ajung să-i desluşesc înţelesurile,
că mă văd întreg şi răstignit chiar în incinta lui,
în care crezusem că locuieşte fără simbrie
o pace imensă…
Mâini haine cotrobăind prin viaţa mea,
îmi furaseră încă o dată
petecul de linişte divinizat,
ghiocel înstrăinat pe un pământ neiertător…

One Response to Introvertire

  1. Observatorul spune:

    Bun gasit,

    Faceti o treaba minunata, va urmarim si citim cu placre.

    Este posibil sa aflam , va rugam, adresa de e mail a domnului Mirel Giurgiu ? Vrem sa – i cerem permisiunea de a publica din poeziile dansului si in al contacta privind un articol publicat de noi la http://www.observatorul.com/articles_main.asp?action=articleviewdetail&ID=11862

    Va dorim sanatate si spor in toate cele.

    Cu prietenie si apreciere, Puiu Popescu

Scrie un comentariu

