Lumină de suflet

constantin-mindruta

de Constantin MÎNDRUŢĂ

Cobor de-acuma, Doamne, către Tine,
Că prin pământ voi trece către sus,
E o poveste sufletul din mine
Şi pe pământ se-ntoarce iar Iisus.

Un păcătos cu toate din păcate
Trăiesc cu gândul numai către cer,
Cu Dumnezeu se poate cât se poate,
Cu Dumnezeu se poate să mai sper.

De suflet cred că am altă iubire
Şi am s-ajung la Tine iarăşi viu,
Că mi-ai dat, Doamne, alta Ta simţire,
De-o altă dragoste Tu vrei să ştiu.

În Casa Ta mi-e bine, numai bine,
Iubesc tot ce mai poate fi iubit,
În suflet gândurile sânt cu tine
Şi libertate simt nemărginit.

Îmi mai dai timp ales lângă o doamnă,
O cale aşa cum îţi este vrerea
Şi mai frumoasă e această toamnă
Şi mult mai dulce îmi este durerea.

Aşa că, Doamne, cât mai sânt pământ,
Fă-mi raza lunii către Tine scară,
Când cade steaua eu nu pot fi sfânt,
Lumină-n care îngeri lăcrimară.

Scrie un comentariu

