Mesaj [Ca un melc a trecut pe lângă mine cineva]

vasile-dan-marchis

de Vasile Dan MARCHIȘ

Ca un melc a trecut pe lângă mine cineva…
La fel, în spatele acestuia au mai trecut multe persoane…
Prin felul cum s-au mișcat
mi-am dat seama că acestea formează „Partidul Melcilor”
Cum puteam să le urmez fără speranțe
fără temei, fără legământ…
Ar fi de prisos sau chiar un act rușinos
să concurezi cu cineva care se mișcă precum melcii…
Prin această dilemă am rămas locului
ca un substantiv scos din gramatică
din criza de verbe.
În fond și la urma urmei,
prin atitudinea mea mi s-a motivat faptul
că deși stând pe loc
am întrecut acest partid
(nu-i vorba de mișcare
ci la răbdare…)

Scrie un comentariu

