Cinci al lui decembrie

(La ce înţeleg unii)

 

constantin-mindruta_citind-epigrame

de Constantin MÎNDRUŢĂ

Tristeţea mea de viaţă şi iubire
E că tu crezi că eşti doar fericit,
Cât am trăit, prostii am auzit
Şi de la Domnul e o izbăvire.

Din scrisul meu se-nvaţă o trăire,
Dacă iubeşti şi dacă eşti iubit,
Tristeţea mea de viaţă şi iubire
E că tu crezi că eşti doar fericit.

Smerenia, răbdarea m-au găsit,
Nu pot minţi, trăiesc după simţire,
Şi răzvrătiri în mine-s izbucnire,
La ce înţeleg unii ce-au citit

Tristeţea mea de viaţă şi iubire.

05.56
Scrie un comentariu

