Sonet miraculos

Mihai Litinschi

de Mihai LITINSCHI

Spune-mi pe litere „te iubesc”, doar aşa
Din unduirea buzelor ţi-oi culege dulceaţa,
Cu săruturi fierbinţi o să-ţi învălui faţa
Şi fiecare literă va fi o pecete pe gura ta.

Mângâie-mi părul cu palmele mici şi suave,
Şi-atunci ia-mi auzul cu-mbrăţişarea lor,
Doar aşa s-o reverbera cântul înălţător
Al inimii-ţi vibrând pe cele mai profunde octave.

images

Lipeşte-mi fruntea-mbătată de  stranii simţiri
De cuibul ocrotit de-al trupului tău scut,
Unde-nfloreşte rodul statornicei iubiri,

Pentru-o mirabilă plimbare  spre necunoscut,
Doar aşa îmi dai dezlegarea celei mai intense trăiri
A minunii de-a-l simţi pe primul nostru născut.

– oct. 2016
Scrie un comentariu

