Doisprezece al lui decembrie

(Ger fără zăpadă)

 

Constantin Bajenaru

Constantin Băjenaru, Constantin Mîndruţă

de Constantin MÎNDRUŢĂ

Am nasul roşu, zici că am băut,
M-ai mirosi doar cu o sărutare,
Căldura ei ridică dulce boare
Şi iar mă simt de parcă-s nou-născut.

Iarna dă ger, iar noi zăpadă-am vrut,
Pe nins, bine că nu am pus prinsoare,
Am nasul roşu, zici că am băut,
M-ai mirosi doar cu o sărutare.

În ochii tăi ai străluciri de soare
Şi te iubesc la fel ca la-nceput,
E ger fără zăpadă apărut
Să pună dragostea la încercare,

Am nasul roşu, zici că am băut.

15.11
Scrie un comentariu

