Paisprezece al lui decembrie

(În gândul tău)

 

constantin-mindruta

de Constantin MÎNDRUŢĂ

De-oricare-a ta greşeală şi eu sunt vinovat,
De-aceea vreau să fie în dragoste puţine,
Uşor se face răul, mai greu e să faci bine,
Să spunem rugăciunea iertării de păcat.

Şi numai lângă tine eu mă simt vindecat,
Ca inima să n-aibă în piept bătăi străine,
De-oricare-a ta greşeală şi eu sunt vinovat,
De-aceea vreau să fie în dragoste puţine.

E-atâta bucurie ce vine dinspre tine,
Când dorul se alină şi este împăcat,
Nu vreau să ştiu de nimeni atunci când sunt plecat,
Rămân în gândul tău, totul ţi se cuvine,

De-oricare-a ta greşeală şi eu sunt vinovat.

04.52
Scrie un comentariu

