Întâi ianuarie al noului an

constantin-mindruta

de Constantin MÎNDRUŢĂ

Şi totuşi, astăzi ninge şi eu sunt fericit
Şi mă gândesc la tine de parcă te-am iubit,
E-atâta nepăsare, atâta necuvânt,
În liniştea lăsată, de nici nu ştiu ce sunt.

Mai cred încă în mine, mai cred în Dumnezeu,
Că El nu mă mai ceartă că sunt aproape eu,
Încep să treacă zile când vin în casa ta,
Zâmbesc şi am pe buze sărutul altcuiva.

Şi cât de nou e anul, el tot îmbătrâneşte
Şi cât mai eşti femeie încearcă şi iubeşte,
La porţile spre taine încearcă să nu baţi,
Eu am o taină mare şi e pentru bărbaţi.

Şi o păstrez în suflet să pot să mai zâmbesc
Şi Dumnezeu, cu tine, mă faceţi să iubesc,
Am gânduri bântuite de tot ce-i nefiresc
Şi Dumnezeu, cu tine, mă faceţi să zâmbesc.

E Ziua lui Vasile cel Mare şi cel Sfânt,
Aş vrea să urc la el, dar nu pot de pământ,
Mă bucură lumina moliftelor lui toate,
Cu ea privesc spre tine şi nu mai este noapte.

Scrie un comentariu

