Doi ianuarie al lui 2014

constantin-mindruta

de Constantin MÎNDRUŢĂ

Aş vreau să fii şi tu cu mine,
E zi de joi şi seara Lui Iisus,
Cina de Taină e şi pentru tine,
Să fiu şi eu, la masa Lui cel pus.

Mâncăm ca să ne fie bine,
Ne licăresc din ochii Lui priviri,
Bătaia inimii ni se susţine
În cea mai creştinească din iubiri.

Privindu-L, mă gândesc la tine,
Un gând frumos, un gând încă nespus,
Ştiind că încă se cuvine
O rugăciune către Cel de Sus.

Să fii aleasa mea, fii ca oricine,
Mai merităm o viaţă cu Iisus,
Ca şi cum azi va fi mereu tot mâine,
Numai iubirea noastră e în plus.

Ai zâmbet minunat şi sunt cu tine,
Că viaţa fericire ne-a adus,
Eu am o inimă, îţi aparţine
Şi lângă noi mereu va fi Iisus.

Scrie un comentariu

