Douăzeci şi nouă al lui ianuarie

(Cu vise)

 

constantin-mindruta_explicand-unde-a-scris

Constantin Mîndruță – „explicând unde a scris”

de Constantin MÎNDRUŢĂ

Cu vise îmi câştig iubirea,
Pentru iubire m-am născut,
Pentru iubire am fost vrut
Să-mpărtăşesc ce-i fericirea.

Aşa tu simţi arzând privirea,
O poate stinge un sărut,
Cu vise îmi câştig iubirea,
Pentru iubire m-am născut.

Cu tine visu-i mai plăcut,
De drag de noi încep zidirea,
Ca să rămână amintirea
Iubirii doar cu început,

Cu vise îmi câştig iubirea.

22.58
One Response to Douăzeci şi nouă al lui ianuarie

  1. JohnnyEm spune:

    A republicat asta pe Biblioteca Cronopedia.

Scrie un comentariu

