Opt al lui februarie

(Sentimente)

 

constantin-mindruta_stapanind-balconul

Constantin Mîndruţă – stăpânind balconul (Muzeului Județean Argeș)

de Constantin MÎNDRUŢĂ

O ploaie o să vină peste mine,
Nu ştiu de ce, că eu ştiu când să plâng,
Aşa se şterg din amintiri puţine,
Câte din clipe eu mai pot să strâng.

Te poţi gândi, clipiri în ochi se frâng,
Imaginile lor vor fi străine,
O ploaie o să vină peste mine,
Nu ştiu de ce, că ei ştiu când să plâng.

Ce bine, Doamne, e să fiu nătâng,
Să cred că mă iubeşte orişicine,
Din când în când tot plâng, aşa îmi vine,
Sunt sentimente care mă înfrâng,

O ploaie o să vină peste mine.

22.11
One Response to Opt al lui februarie

  1. JohnnyEm spune:

    A republicat asta pe Biblioteca Cronopedia.

Scrie un comentariu

