Nouă al lui februarie

(Cine îţi cere iar să mă iubeşti?)

 

constantin-mindruta_ca-ma-iubeste-femeile

„că mă iubește femeile”

de Constantin MÎNDRUŢĂ

Cine îţi cere iar să mă iubeşti?
Că tu iubeşti fără să ţi se ceară,
Tristeţea să nu-ţi fie solidară,
Atâta vreme cât îmbătrâneşti.

Se duce viaţa fără să priveşti,
Mai sunt şi zile când auzi ocară,
Cine îţi cere iar să mă iubeşti?
Că tu iubeşti fără să ţi se ceară.

E bine cât mai are ziua seară,
Din când în când şi dacă mă citeşti,
Îţi vine viaţa iarăşi să trăieşti
La braţ cu mine, ca odinioară…

Cine îţi cere iar să mă iubeşti?

23.17
Scrie un comentariu

