Unsprezece al lui februarie

(Nu ne uităm)

 

constantin-mindruta

de Constantin MÎNDRUŢĂ

Nu ne uităm nici după moarte,
Eu am un suflet pus lângă o zare,
Nu va rămâne cerul fără soare,
E bine soarta să mai aibă soarte.

Şi mă închin iubirea să mă poarte,
Din sfânt în sfânt şi pe la fiecare,
Nu ne uităm nici după moarte,
Eu am un suflet pus lângă o zare.

De fiecare dată când se moare,
La mine vin doar suflete aparte,
O, draga mea, de tine să am parte,
Din suflete vom ridica altare,

Nu ne uităm nici după moarte.

01.09
Scrie un comentariu

