În căutarea menajului

coperta_viorel-serban_colectionarul-de-amintiri

de Viorel ŞERBAN,
Geoagiu-Băi

Stând la taclale cu una din colege, în faţa cabinetului de masaj, din stânga mea am observat că se apropie de mine, cu paşi târşâiţi, cineva. Mi-am întors capul în acea direcţie, şi un glas moale şi oarecum sfios m-a întrebat:

– Maică, nu ştii  unde este menajul aici?…

Fiind convins că înţelesesem bine ce căuta femeia şi dorind sincer să o ajut, m-am grăbit să îi explic.

– Doamnă, în staţiunea aceasta nu există un magazin numai de menaj, însă la cel alimentar găsiţi şi produse de menaj.

Am făcut o pauză. În timp ce mă gândeam cum să îi explic cât mai pe înţeles cum poate ajunge acolo, o aud vorbind din nou:

– Nu, domnule, nu de măgăzân vă întreb eu, ci de trătăment de menaj!…

Lămurit brusc ce căuta femeia, zâmbind, îi zic:

– Dumneata, maică, cauţi masajul! Uite, chiar aici ai şi ajuns. Şi îi fac semn cu mâna spre uşa din spatele meu.
În timp ce mă dădeam la o parte, făcându-i loc să intre în cabinet, o aud exclamând bucuroasă:

– Aşa, maică, aşa, mesajul îl căutam!

Scrie un comentariu

