De la iubire

constantin-mindruta

de Constantin MÎNDRUŢĂ

Mă lasă, scumpă doamnă, să te iubesc în gând,
De parcă a iubi înseamnă multe ore,
Dar dă-mi şi fericirea să te privesc plângând
Şi să-i mai las şi pe-alţii să adore.

Mie-mi rămâne şi unde m-oi duce
Poate mai mult de ultimul sărut,
Pe mâna ta, dar fie la răscruce
Şi să îmi fie ce nu am avut.

Şi dacă mai doresc şi să mă doară
Un zâmbet către moarte nevăzut,
Eu vă iubesc, dar nu mai trag de sfoară,
Priviţi-mă în ochi! Ce aţi văzut?

Scrie un comentariu

