Douăzeci şi unu al lui februarie

(În curte)

 

constantin-mindruta_in-curtea-casei

de Constantin MÎNDRUŢĂ

Stau în curte ca în faţa crucii
Şi mă rog în mine ca unei statui,
Cine a făcut-o să îi cadă mucii,
Nu este a mea, e a nimănui.

Ca să uit de tine, poate asta vrui,
Că se-mperechează astăzi numai cucii,
Stau în curte ca în faţa crucii
Şi mă rog în mine ca unei statui.

De nu fac nimic, eu zic că stătui,
Azi, în libertate sunt şi eunucii,
Cât aştept aiurea, mi-amintesc de nucii,
Care în fereastră par nişte gutui

Şi rămân în curte ca în faţa crucii.

13.47
One Response to Douăzeci şi unu al lui februarie

  1. JohnnyEm spune:

    A republicat asta pe Biblioteca Cronopedia.

Scrie un comentariu

