Douăzeci şi trei al lui februarie

(Sunt păcătos)

 

constantin-mindruta

de Constantin MÎNDRUŢĂ

Doamne, sunt păcătos şi îmi convine,
Duhovnicul mai are ce să-nveţe,
Nu am nici minte şi nici părul creţe,
Deci poate să mă-nveţe şi de bine.

Nu taxe să vă dau este de mine,
Stau în genunchi ca să vă dau bineţe,
Doamne, sunt păcătos şi îmi convine,
Duhovnicul mai are ce să-nveţe.

Dacă sunt multe ceţuri le zici ceţe,
Cine-ţi mai limpezeşte gândul şi te ţine?
Cine e prostul care te susţine?
Nu sunt oglinzi, le spargi de-atâtea feţe,

Doamne, sunt păcătos şi îmi convine.

14.22
One Response to Douăzeci şi trei al lui februarie

  1. JohnnyEm spune:

    A republicat asta pe Biblioteca Cronopedia.

Scrie un comentariu

