Douăzeci şi cinci al lui februarie

(Vine primăvara)

 

constantin-mindruta_mai-aproape-de-luna_coperta

de Constantin MÎNDRUŢĂ

Mai am un pic şi intru-n primăvară,
Calendaristic numai, că vremea e tot rea,
Păi, cum să fie altfel, dacă iubirea mea
Îşi caută căldura printr-o străină ţară!

Eu nu o scot din suflet şi nu o dau afară,
Aştept, că aşteptarea nu mi se pare grea,
Mai am un pic şi intru-n primăvară,
Calendaristic numai, că vremea e tot rea.

Când se va-ntoarce iară, urmând aceeaşi stea,
Ca magii spre credinţă, credinţa să nu piară,
Lumină va fi cerul, fără ceva să ceară
Şi va simţi iubirea ce-nseamnă-a o avea,

Mai am un pic şi intru-n primăvară.

06.54
Scrie un comentariu

