Douăzeci şi opt al lui februarie

(Scriu pentru voi)

 

constantin-mindruta_acordand-autografe

de Constantin MÎNDRUŢĂ

Eu scriu acuma numai pentru voi,
E ziua tatălui după soţie,
De-aş fi femeie, nu cred că sunt vie,
Dar cred cu tata că mai suntem doi.

Ce-nseamnă pân’ la urmă amândoi?
Mă scarpin, că nu am încă chelie,
Eu scriu acuma numai pentru voi,
E ziua tatălui după soţie.

Chiar vă iubesc, dar cine să mai ştie,
Au rămas poze pentru ochii goi
Şi dacă suntem şi-am rămas doar noi,
Nu ne ajunge nicio Românie,

Eu scriu acuma numai pentru voi.

06.21
One Response to Douăzeci şi opt al lui februarie

  1. JohnnyEm spune:

    A republicat asta pe Biblioteca Cronopedia.

Scrie un comentariu

