PELERINAJ PRIN TREI JUDEŢE – 18.03.2017. Mânăstirile: Prislop, Lainici, Polovragi şi Bistriţa

constantin-mindruta

de Constantin MÎNDRUŢĂ

Plecând în miezul nopţii ajungem zorii zilei,
Dar poarta e închisă, sunt şi pe-aici jandarmi,
E bine că în inimi uşa-i mereu deschisă
Şi gândul nu-i la lacăt, că n-ai cu ce să-l sfarmi.

Uşor începe ploaia, că poate plângi, părinte,
Aşa puhoi de lume de mult n-am mai văzut
Şi poate plângi, părinte, că iar nu sunt cuminte,
Că am în minte gânduri şi greu sunt de crezut.

E Mariana lângă şi telefonu-ncinge,
Eu cred că în familii mai toţi avem probleme,
Măcar a mea iubire pe toate le învinge,
Gândind a ta iubire nu am de ce mă teme.

Încerc să-mi refac viaţa şi îţi cer ajutorul,
Când mai vorbeşti cu Domnul, să-ţi fiu în rugăciune,
Că poate mai am ani ce-nseamnă viitorul,
Cât mai iubesc prin tine, iubirea nu-i tăciune.

De la Prislop ajungem la Mânăstirea Lainici,
E Maica Domnului grabnic ajutătoare,
Eu pentru Ea mă rog şi devenim mai darnici,
Că e sfântă splendoare, minune făcătoare!

Oprim la Europa, popas pentru dejun,
Sunt sandvişuri făcute şi merge şi o bere,
Cu Olga, Mariana, tot ce servim e bun,
Cu Dumnezeu deasupra, în Post de Înviere.

La Polovragi ajungem, tărâm român gorjean,
Istoria creştină ne-apropie de cer,
Măicuţe gospodine, frumoase-n orice an,
Privesc şi altă viaţă, frumoasă eu mai sper.

Şi Bistriţa ne-mbie c-un ultim acatist,
Ne închinăm la moaşte şi trecem pe sub ele,
Grigorie Decapolitul, mă face pacifist
Şi ne zâmbeşte-n inimi iubirea de sub stele.

Scrie un comentariu

