10 aprilie – SFÂNTA şi MAREA LUNI

Domnul Iisus e cu noi

 

constantin-mindruta

de Constantin MÎNDRUŢĂ

N-ai ştiut că, plecând, ai rămas cel iubit,
N-ai știut că, plecând, cu Iisus am vorbit,
Singur şi trist rămân tot cu tine,
Cu Iisus am ales ce e rău, ce e bine.

Doar frumusețe în viață nu am vrut,
Din taina inimii, Iisus n-a cerut,
Mă ține în brațe și-mi dăruiește pace,
Cu El există viața care-mi place.

E lângă mine și mă călăuzește,
E lângă tine, Îl simți și te iubește
Și cu iubirea Lui, rămânem amândoi,
Cu marea Lui iubire, mereu este cu noi.

Scrie un comentariu

