Treisprezece al lui aprilie

(Întors pe dos)

 

constantin-mindruta_citind

de Constantin MÎNDRUŢĂ

Focul se aprinde şi dintr-o scânteie,
Focul se aprinde şi dintr-o iubire,
Că nu este aur în orice sclipire,
Pe lângă o fată, arde şi-o femeie.

Să mai ştiu de tine, nu am vreo idee
Şi de la o vreme nici nu mă mai doare,
Nu fac diferenţa venire-plecare,
Nu ştiu, de la uşă, dacă mai am cheie.

Mă uit şi văd norii cum se nasc pe cer,
Sunt ca nişte gânduri triste care pier
Aducând iubirii atâta minciună,

Cu soare sau lună, ceru-i luminos,
Doar îngerul vine la mine să-mi spună
Că trebui pământul să-l întorc pe dos.

05.38
Scrie un comentariu

