E bine

constantin-mindruta_explicand-unde-a-scris

de Constantin MÎNDRUŢĂ

E bine că ne stingem uneori
Din gânduri care nu ne au fost date,
Ca dintr-o dimineaţă fără zori
În care toate amintirile-s uitate.

De parcă nu ne-am fi iubit dintotdeauna,
Şi nu ne-am cunoscut cândva, vreodată,
De-aceea-n ascendent în Rac e Luna
Şi-n ea îmi este lumea minunată.

Ne leagă o iubire ne-mpăcaţi,
De parcă am trăi o moştenire,
În care-n altă viaţă am fi fraţi,
Dar nenăscuţi şi când a fost iubire.

Aşa trăim de gânduri îndoiţi
Că tot ce-avem nu sunt şi ale noastre,
Ieşind din rânduri, dar neînvoiţi,
Ca din iubire să facem dezastre.

Iubirea noastră nu-i de lângă lume,
De inimă şi suflet puşi de-o parte,
Certificaţi de-un nume neanume
Spre ne-a-l purta iubirea mai departe.

Un zâmbet îmi doresc păstrat de gură,
Mi-e liniştea o pernă neatinsă,
În toată viaţa nu voi şti de ură
Chiar dacă dragostea mi-a fost învinsă.

Scrie un comentariu

