Restructurare

Vasile Dan Marchis_c

de Vasile Dan MARCHIȘ

Exist ca un substantiv neobișnuit
exclus din dicționar din criză de verbe…
Când pe lângă verbele rămase, de felul:
„a sta”
sau „a tăcea”,
adverbele de nici un fel
nu sunt eficiente,
ba, în cel mai fericit caz,
au fost trecute pe lista de rezervă.
Când am rămas să mă mir
într-un fel sau altul
legat de acest dicționar „plin” de nevoi,
și când prin muza mea
Dumnezeu îmi spune:
„Cât mă mai mir de mirarea ta”
ce adverb poate fi eficient dicționarului
în acest sens…?

Scrie un comentariu

