Închinare

de Octavian PĂCURAR

În miez de noapte
Un trandafir am rupt
Din grădina sufletului meu
Ca să ți-l aduc în dar.

Ajuns la căpătâiul tău,
Am început să plâng
Amintindu-mi de acele clipe…
Știi tu care…
Dar am încetat simțind vântul cum adie.

Parcă din acea adiere
Am simțit o mână care m-a mângâiat
Și mi-a spus că viața merge înainte
Dincolo de neputința cuvintelor…

Ți-am lăsat trandafirul pe pat.
Am închis ochii…
M-am închinat…
Și am plecat…

(Poezie compusă când autorul era elev în clasa a IX-a A a Liceului „Emil Racoviţă” Baia Mare şi publicată în volumul colectiv „(Re)găsiri… repetate. Încercări lirice ale elevilor”, coordonator prof. Adriana Draghiş, Fersig, Maestro Tip, 2014.)

Scrie un comentariu

