Fericirea mea

Mihai Epli

Acest poem vreau să îl dedic prietenului meu Groşanu Liviu şi soţiei lui.
Cu drag şi sinceră, tandră prietenie!
Epli Mihai

de Mihai EPLI

Fericirea mea e mângâiată de tine
Prin sufletul meu gol străluceşte
Ochii mei oglindesc azi… e noapte –
Inima iubito ne-ncetat bate
Poate voi zâmbi atunci când melancolia –
Împlinirea noastră va naşte o stea ce a picat
Azi-noapte când Luna albastră ţi-a sărutat gura

Fericirea mea e constelata cugetare
Sihastrul deşert deşertic ce plânge
Timpul ce trece, iubito azi stagnează
Să-ţi pot arăta tot ce e o enigmă –
Lumina ce din Univers se varsă
Când plângem sau zâmbim Împreună

Scrie un comentariu

