Dorinţa mea

Mihai Epli

de Mihai EPLI

Dorinţa mea iubito e să pot zâmbi
Cu lacrimi măslinii îngheţate
De o vreme în mine încarcerate
Oare ochii-ţi albaştri îi voi mai putea iubi

Indecis sunt azi, noaptea,
cugetând prin lumină la tine
Mă simt mort purtând intensul amor
în sufletu-mi gol sfâşiat de dor

Dorinţa mea azi atinge inima ta
Iubind din tine ce nu am iubit din Univers
Emanând lacrimile-ţi albastre purificatoare
Urând titania pentru a noastră împlinire

Azi, noaptea, urăsc potopul ce m-a constelat
Aştept solitar să-mi încălzeşti sufletul abandonat
Prin ochii-ţi circulari de care sunt amorezat
Azi sunt solitar

Azi, noaptea, eşti iubita mea cu ochii albaştri
În sufletul meu gol port lacrimi moarte-
Poate acest heruvim plâns m-a luminat
Atunci când ochii-ţi circulari m-au purificat –
Insomnia androginică mă îndepărtează de astre
Pierdut în Univers mă simt, azi, înger înaripat
Solitar iubesc, iubind divinitatea ta şi nu titanii

Fericirea mea făureşte stele
Doru-mi ne-ncetat spre luceferire
Prin albastra-ţi strălucire mă alintă –
de ce simt atâta căldură ce mă doboară
Azi, noaptea, când lacrimile tenebrozităţii mor
Angelizat sunt… melancolia îmi provoacă
Etern cadastral sfâşiant dor
Azi sunt solitar

Azi, noaptea, eşti iubita mea cu ochii albaştri
În sufletul meu gol port lacrimi moarte-
Poate acest heruvim plâns m-a luminat
Atunci când ochii-ţi circulari m-au purificat –
Insomnia androginică mă îndepărtează de astre
Pierdut în Univers mă simt, azi,înger înaripat
Solitar iubesc, iubind divinitatea ta şi nu titanii

Fericirea mea făureşte stele
Doru-mi ne-ncetat spre luceferire
Prin albastra-ţi strălucire mă alintă –
de ce simt atâta căldură ce mă doboară
Azi, noaptea, când lacrimile tenebrozităţii mor
Angelizat sunt… melancolia îmi provoacă
Etern cadastral sfâşiant dor

Scrie un comentariu

