Patru al lui iunie

(Liniştea rugăciunii)

 

constantin-mindruta_gheorghe-constantinescu-gecko_monumentul-eroilor-martiri_belis

de Constantin MÎNDRUŢĂ

Mă rog şi liniştea coboară,
Obraz de lacrimă pătat,
Hristos a fost făcut păcat
Şi îngerii mă înconjoară.

Atât de alb, lumina zboară!
Mă bucur că sunt căutat,
Mă rog şi liniştea coboară,
Obraz de lacrimă pătat.

Iubito, iarăşi te-am visat
Şi nu mai erai o fugară,
Iar visul meu să nu mai piară,
Cu sărutări l-am memorat,

Mă rog şi liniştea coboară.

10.44
Scrie un comentariu

