Opt al lui iunie

(Doar la una)

 

constantin-mindruta

de Constantin MÎNDRUŢĂ

Eu nu vreau să fiu primul la femeie,
Nici ultimul nu aş vrea să mă ştiu,
S-ajung la o extremă: mort sau viu,
Nu mi-am propus să îi devin o cheie.

De multe ori se naşte o idee,
Din când în când când port câte-un chipiu,
Eu nu vreau să fiu primul la femeie,
Nici ultimul nu aş vrea să mă ştiu.

Aşa că cel mai bine e să scriu,
Nedumerirea astfel să se-ncheie
Şi gelozia-n gândul meu să pieie,
Eu singur şi la una vreau să fiu,

Că nu vreau să fiu primul la femeie,
Nici ultimul nu aş vrea să mă ştiu.

16.37
Scrie un comentariu

