Reflecții

Loc mlastinos_Ion Georgescu-Muscel

„Loc mlăștinos” (Ion Georgescu-Muscel)

de Ion GEORGESCU-MUSCEL

Plutesc miresmele
pe deasupra poienelor
planează titlurile
pe deasupra poemelor
e-o liniște adâncă
de se aude tăcerea
cum se frământă…
ne smulge soarta separat
din peisajul lumii
și-o mână neprietenă ne-mpinge
în suflul rece-al iernii
suveica trupului iubita nu-și mai trece
prin spicul nalt al ierbii…
– lasă-ți neterminat poemul!
– lasă-ți neterminată casa!
altfel un trâmbițaș îți va suna plecarea
nu-ți va da răgaz de-o altă faptă –
simpla poveste cu para coaptă…
îmi bâlbâi singurătatea
pe ulițele lumii
culeg din flori și din oameni
scântei de caracter
știu să mă tem, dar nu să fiu stăpân
mă rog la Cer să-mi dea înțelepciune
că am înaintat în vârstă
și am uitat să fiu bătrân.

Baden / Iunie / 2017
Scrie un comentariu

