Dialog liric între Paula Zăhan și eu (sufletul meu)

http://www.google.ro/search?q=br%C3%A2ncu%C5%9Fi+poarta+s%C4%83rutului&client=firefox-a&rls=org.mozilla:en-US:official&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=ic-xUezZIcbe4QTymIAo&ved=0CAcQ_AUoAQ&biw=1024&bih=614#facrc=_&imgrc=xLcLxrUY3DSnXM%3A%3BihPUGU8vMV4heM%3Bhttp%253A%252F%252Fbp2.blogger.com%252F_9fiIrkrCXQo%252FR-EH1ZmmPVI%252FAAAAAAAABNs%252FafdfKQcCtiQ%252Fs400%252Fpoarta_sarutului%25252520%28web%29.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fsuntemingeri.blogspot.com%252F2008%252F03%252Fconstantin-brancusi.html%3B400%3B266

de Mihai EPLI (eu) și Paula ZĂHAN (ea)

ea… Inima mea e împrăştiată prin toate ramificaţiile corpului

eu… Fericirea din mine azi nu mai dispare
Trist nu sânt totuşi suspin la porţile dorului

ea… Bubuitul ei nu mai adie azi

eu… Lumina ce ce m-a-ncălzit cândva
Decade sub privirea stelelor deşarte

ea… Acum zgâlţâie doar cioburile răsfirate

eu… Sufletul mi-e gol,azi totul în jurul meu se stinge

ea… Trupul meu plânge
ea… Aerul îmi respiră golul

eu… Ochii-ţi albaştri cu Amor împodobesc solul

ea… Pustiul din miroase a lacrimi moarte

eu…. Solitar ating cu gândul stelele deşarte

ea… Noi aşteptăm să sece izvorul

eu…. Melancolia mea e o enigmă din antichitate
Amintirea ta a rămas o clepsidră închisă

ea…. Acum sfârşitul durează mai mult…

Scrie un comentariu

