Solitar

Mihai Epli

de Mihai EPLI

Am ajuns solitar cu supărarea mea
Acum sânt ignorat de clepsidra ce m-a născut –
Acum lacrimi deşarte cad pe faţa mea moartă
Ancorat de inima ta simt că nu aş putea
Să zâmbesc atât de enorm cum eram cândva
Abrogând apusul solar şi răsăritul selenar… sânt mut
Când stelele din jurul meu mor şi Universul e tenebroasă
Cangrenare antică am… totuşi iubesc inconştient
Neantul sufletului tău ce m-a melancolizat

Simt cum plouă cu lacrimi albastre acum
Simt în noaptea asta cum titania mea se pierde
Simt fiecare lacrimă ce m-a luminat că dispare
Rătăcit sânt în tenebrozitatea sufletului meu scrum
Aştept răspunsul tău prin vocea-ţi caldă
Nu primesc nimic doar lacrimi suspinante
Ce s-au scurs în mine… văd cu ochii-mi măslinii
Melancolia ce m-a titanizat… totuşi ai uitat
De tot ce era atunci cînd te-am cunoscut
Ai uitat totul în sufletul meu simt potopul
Solitar sub o salcie cuget la ochii-ţi albaştri

Scrie un comentariu

