Pesimism [Am găsit pe câmp un craniu]

Fantezie cu lalele si partitura_Ion Georgescu-Muscel

„Fantezie cu lalele și partitură” (Ion Georgescu-Muscel)

de Ion GEORGESCU-MUSCEL

Am găsit pe câmp un craniu
Un craniu de câine, straniu
Alb, curat ca o hârtie
Și ușor ca o trestie

Am luat în mână craniu’
De al fălcilor detaliu…
Dintre dinții albi, ieșiți
Au ieșit furnici

Din cutia celui craniu
Lipită solid cu staniu
Îmbrăcat în ginere
A ieșit un greiere.

Craniu, staniu, alb, ușor
I-am dat un picior din zbor
Și am auzit, în vânt
Craniul meu – dând altul șut.

(Din volumul Atelierul de reparat fluturi.)
Scrie un comentariu

