Faptul zilei (3)

Vesile Dan Marchis

de Vasile Dan MARCHIȘ

Mi-am dat seama că Dumnezeu
nu se ocupă de fleacuri când
prin dispoziția sa muza m-a dus în palatul ei în care
se găseau cele mai interesante obiecte
ce te puteau inspira la
a scrie poezii
Ce puteam face decât să mă așez la masă și să aștept…
Și am așteptat…

Și am așteptat până într-un târziu când
am abordat muza în acest fel:
„Știam eu că Dumnezeu nu se ocupă de fleacuri!”
Mai impulsivă ca oricând muza a intervenit
„Tocmai de aceea, de ce nu scrii?”
Atunci am dat un răspuns muzei,
pentru prima dată cu voce tare:
„Nu am cu ce…!”

Scrie un comentariu

