Prietenilor mei

Mihai Epli

de Mihai EPLI

Fericirea mea e exprimată azi prin ochii albaştri, familia ce mă iubeşte. Sincer simt ce nu am simţit niciodată, întrebându-mă de ce aceşti oameni de la Service Auto ENJOY ţin la sufletul meu gol, ori Marius şi Mădălina, cu Mădălina care vede în mine lumina ce m-a făcut să zâmbesc, totuşi regret că am greşit în viaţă fiindcă nu am putut ajunge perfect sau nu mă pot bucura de oamenii care nu sunt în situaţia mea, căci mi-aş fi dorit să-l ajut pe acest prieten albastrizat cu tot ce pot, dar nu pot, regret…

Pot să fiu scriitor apreciat, fiindcă scrisul, lacrimile mele într-un fel, mi-au cancerizat gândirea, totuşi zâmbetul meu atinge Universul atunci când toţi clienţii şi angajaţii de la spălătorie mă respectă, acceptându-mă aşa cum sunt – un poet şchiop ce scrie poeme de plictiseală.

Eterna mea iluminare oare de am găsit-o în aceşti oameni, sau ieşirea mea din întuneric de ce se produce prin lacrimi calde? Această întrebare banală va fi adresată de cugetul meu, totuşi lumina am zărit-o noaptea în aceşti Oameni.

Cu inima-mi goală mi-aş dori ca aproape toţi oamenii din jurul meu să fie ca şi Marius şi Mădălina, dar suspinând în zadar, constat că nu e aşa, chiar dacă am abrogat realitatea din jurul meu şi am aflat că nu toţi oamenii sunt la fel.

Scrie un comentariu

