Sentiment enigmatic

cenaclu_21martie2015_25

Gelu Dragoş, Rodica Brad-Păuna, Mihai Epli

de Mihai EPLI

Solitar
Simt cum titanicul dor mă apasă
Involuntar
Aştept să te zăresc prin Luna Albastră

Noaptea
Stelele-mi alunecă pe chipul întristat
Jucăuș undirea lor creează lumină
În sufletu-mi gol ce s-a cancerizat
Universul pare o iluzie solemnă
Un vis sihastru în care tu în ceaţă
Rătăcită pari acum de ce dispari?

Solitar
în zadar
Umplu tot golul ce a creat timpul
Ochii-ţi albaştri ce-au făurit totul
Azi, noaptea, lipsesc din inima mea
Amintirea ta dispare ca din deşert nisipul
Acum mi-e dor… au revoir

Noaptea
Ignor lumina ce ne-a îmbrăţişat
Sînt licărul ce te-a purificat –
Acum suflet solitar

Scrie un comentariu

