Plouă

cenaclu_21martie2015_25

Gelu Dragoş, Rodica Brad-Păuna, Mihai Epli

de Mihai EPLI

În inima mea plouă
Durerea ce-o port în mine nu o pot agrega
În sufletul meu cad picuri de rouă
Simt enigmatic ce am iubit… o antică slovă
Iubesc prin tine ce am urât neputând uita
Ochii albaştri ce mă mângâiau în tristeţe
Îmbrăţişarea ta neuitată ancorată în mine
Zadarnic o simt acum, prin titanica-mi bătrâneţe –
Fără glas melancolia mi-a mâncat caldele cuvinte

În inima mea plouă
De ce tot ce a fost acum e o clepsidră
De ce tot ce-am simţit nu s-a prăbuşit
De ce iubesc o voce dispărută în ceaţă
De ce sînt azi îngerul din rai izgonit?

Azi în sufletu-mi gol plouă
Lacrimile-mi calde cad ne-ncetat
Cuvintele-mi moarte în ele poartă –
Albastre amintiri de neuitat
Îmbrăţişări calde ce m-au titanizat

Scrie un comentariu

