Scrisoare pentru o Floare de Crin

de Mihai EPLI

Mihai EpliSînt înlăcrimat de profundă bucurie că prietena mea a ajuns acasă, aştept să-i spun cât sînt de fericit dar poate nu o voi vedea niciodată.

În zadar scriu poezii datorită ei, fiindcă uneori îi simt lipsa şi mă doare tare rău clepsidra sufletului meu neputând uita ce a fost cândva între noi.
Cândva.

Din păcate, avea Floarea Mea de Crin dreptate când spunea că eu sînt un titan sensibil, fiindcă simt aproprierea ori depărtarea ei, fiindcă a fost şi este o zeiţă pentru mine.

Sînt înlăcrimat stând pe o bancă acum goală sub salcie, fără ea suspinând în zadar înspre titanie, fiindcă lipsa ei o simt în fiecare bătaie monotonă din inima mea… vulcanicul din sângele meu ce m-a titanizat acum m-a lăsat solitar în eterna mea bucurie…

De ce mi-e dor de ochii albaştri ce m-au luminat ori de ce simt ce nu am simţit de mult, chiar dacă afară plouă eu zâmbesc alături de speranţa de a te vedea cândva.

Am citit undeva că persoana care s-a unit cândva profund amical cu mine nu poate fi despărţită niciodată de inima mea…

Referindu-mă la povestea de dragoste dintre Afrodita şi un titan, firul epic denotă un sărut între cei doi în loc de luptă… atunci titanii erau în război cu zeii, păcat că realitatea de atunci a fost sihastră, totuşi atunci Amorul a învins.

Sînt înlăcrimat, acum prin stelele albastre umplu golul din Univers sau dorul de vocea ta, tandră suavă voce pe care nu am auzit-o de mult.
Reveria mea a devenit realitate până la urmă fiindcă te voi vedea, să-ţi spun cât sînt de fericit şi împlinit în tot.

Scrie un comentariu

