Cugetare

Mihai Epli

de Mihai EPLI

Azi –
Prin cugetu-mi sihastru trăiesc
Amorezat sînt atingând lumina
Oare de ce mă doare
Îngerul meu safiriu eşti melancolică?

Diana –
Ating întunericul cu mâna-mi stângă
Iubind Universul zâmbetelor tale prin lună
Mângâind ochi-ţi safirii ce m-au purificat
Sărut inima ta ce bate ne-ncetat

Diana –
Sînt mort la fel ca Icar
Ne-naripat totuşi amorezat
Azi nu mai găsesc mâna
în zadar iubesc tot ce am uitat
Diana azi port în mine Nemurirea –
Sentimentul selenar

Scrie un comentariu

