Unsprezece al lui august

(Mă îndulcesc)

 

iulia_constantin-mindruta-si-vara

Iulia, Constantin Mîndruță și… Vara

de Constantin MÎNDRUŢĂ

Corbul în zadar se spală
Că negreaţa nu şi-o pierde
Şi eu cânt de foaie verde,
Dacă am ce pune-n oală.

Parcă-ar fi mare scofală
Să o mint, că ea mă crede,
Lângă mine dacă şede
O sărut fără sfială.

E mai dulce decât mierea,
Nu mai e amară fierea,
Nu mai e amară viaţa

Şi îmi dau eu cu părerea
Începând de dimineaţa,
De ce-o fi dulce, muierea?!

10.29
Scrie un comentariu

